Jak lidé v minulém století vnímali reklamu na autobusech?

rubrika: historické články / automobily a motocykly, původně vyšlo: Epocha 1902, autor J. A. J.
Dnes je reklama na autech běžná, ale v roce 1902 to byla stejně jako automobily velká novinka. Jak lidé a novináři tehdy vnímali propagaci Nestlé a dalších firem na autobusech?
Následující text pochází z roku 1902

Automobilní omnibus

Automobilní omnibus zavedla nedávno na zkoušku londýnská omnibusová společnost na trati Oxfordstreet-Hammersmith.

Vůz, jenž pojme 34 cestujících, jest opatřen sedadly na střeše (imperialem); stanoviště řidičovo jest umístěno na předku vozu po způsobu našich tramwayí.

Dojmem naprosto urážejícím krasocit i ztěžujícím orientaci působí však četné reklamní štíty umístěné na všech téměř viditelných plochách vozových — reklama to, v níž jsou Angličané a zvláště Američané pravými mistry.


Původní zdroj historického článku:
Epocha 1902, autor J. A. J.


témata článku:
datum digitalizace historického článku a zveřejnění na internetu:
18. července 2017


Diskuze k článku „Jak lidé v minulém století vnímali reklamu na autobusech?“



 

Líbí se Vám naše původní historické články? Sledujte nás na Facebooku nebo pomocí RSS kanálu!


Nejčtenější články
za posledních 30 dní

Nákupem na Hapík.cz
podpoříte chod našeho serveru




Všechny historické články jsou 100% reálné! Zveřejňujeme je tak, jak byly napsány v době původního vydání.
V historických článcích nejsou prováděny žádné jazykové úpravy podle dnešního pravopisu.

Námi vydávané historické texty, fotografie a obrázky pocházejí z právně volných zdrojů.

Upozorňujeme, že na naši digitalizaci historických zdrojů a kolorování fotografií se již autorská ochrana vztahuje!
Pokud od nás chcete nějaký obsah přebírat, tak nás prosím nejdříve kontaktujte pro domluvení podmínek. Děkujeme za pochopení.

© 2011 - 2024 Bejvávalo.cz
ISSN 2570-690X

Magazín Bejvávalo.cz je již od počátů svého fungování v roce 2011 provozován
na originálním redakčním systému z dílny Perpetum web design.